Forum 3g Strona G│ˇwna 3g
Forum klasy 3 G III LO w Kaliszu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a kiedy doładnie otwarcie tego Carlo biani?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 3g Strona G│ˇwna -> Info
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
200 - 300 postˇw
200 - 300 postˇw



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 704
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 8:23, 07 Kwi 2014    Temat postu: a kiedy do┼éadnie otwarcie tego Carlo biani?

\
[link widoczny dla zalogowanych]
Bella pozdrawiam i od┼Ťwiezam le_rety - prosba ma na mailu do Ciebie poszla Please!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ubarwienie raczej bym powiedzial, ze czarnawe, tymczasem nie jest to gryziel, gdyz jak ogladalem zdjecia, gryziele sa bezwlose a ten jednak ma wloski no i na odwloku rowny wzorek kolory jasnobrazowego przypominajacy cos takiego: [link widoczny dla zalogowanych] Hej dziewczyny, wczoraj przeczytalam prawie wszystkie posty, bo mialam podobny problem- ostry bol lewego jajnika, nasilal sie przy wstawaniu, przy załatwianiu sie itd.
Ja zaryzykowałam i niestety wpadka. Kasi i muszę wypytać co to za osoba i wam napiszę. Pozdrawiam Dobra dla osoby powyzej 180 cm , silnej ( bardziej mezczyzny lub kobiety zajmujacej sie tym profesjonalnie). Cwicze prawie codziennie [link widoczny dla zalogowanych]
nie polecam. Wersja holenderska i ameryka┼äska a nasza nie da si─Ö w zaden spos├│ por├│wna─ç. Generalnie je┼Ťli kto┼Ť nie ma problem├│w z cer─ů i ma nadmiar kasy, to mo┼╝e mu nie zaszkodz─ů. podnosz─Ö, bo ciekawe Zaraz musze i┼Ť─ç do sklepu bo zupka mi sie konczy... Mog┼éabym to por├│wnac do klimat├│w Italo disco,zespo┼é├│w typu Bad Boys Blue. 199kostka - a ile minut dziennie ─çwiczysz, z jakim tempem i na jakim obci─ů┼╝eniu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

posrednika w obrocie nieruchomosciami i zarzadcy nieruchomoscia??
[link widoczny dla zalogowanych]
Najgorzej ucierpia┼é m├│j brzuszek, poniewa┼╝ wygl─ůdam jak w 3-4 miesi─ůcu ci─ů┼╝y Confused
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.

i palic fajki? [link widoczny dla zalogowanych] jestem dziewczyna i wstyd mi sie przyznac ale mam włoski na piersiach robiłam badania i poziom testosteronu jest w normie wiec dlaczego?Question
no super dzieki discogirl Gorzej z okiem niestety. do 5dniowaglodowka Usta masowałam kostkami lodu, tak mi polecila Pani doktor i nie mialam siniaczków. Nie kosztuje mnie to nic...no może tylko nerwy w kolejce na rentgen... [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie Niemena nie mozna w zaden sposob podawac jako analogie dla Atkinsa. no masakra... jestem w szoku, az mnie zatka┼éo na to co piszesz...koniec 2015 roku...to chyba jakis zart... Jednym z punkt├│w programu by┼é quiz. oczywi┼Ťcie dzi─Ökuj─Ö za ┼╝yczenia Ja u┼╝ywa┼éam tak jak ty normalnego jedwabiu do w┼éos├│w, nie zadawala┼éo mnie ejdynie, ┼╝e jak nanies┼éam blisko sk├│ry to robi┼é mi si─Ö ┼éupie┼╝ i sw─Ödzia┼éa mnie g┼éowa. Takie panny jak ona cz─Östo przewijaj─ů si─Ö w filmach typu American Pie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a to kogo polecasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
dynia,ukinia No c├│┼╝,wszystkie macie racje!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-Galaxy na Piastowskiej [link widoczny dla zalogowanych] Nie zosta┼éo dowiedzione, ┼╝e preejakulat mo┼╝e zawiera─ç plemniki, co umo┼╝liwi┼éoby zap┼éodnienie nawet, je┼Ťli nie dosz┼éoby do wytrysku.
Mozesz kupi─ç sznur korali, albo jeden ale widoczny, du┼╝y wisior, co┼Ť w tym typie: Podaje moj e-mail: Paznokcie u st├│p bez lakieru, bo podobno co┼Ť po nich wida─ç - nie wiem i nie zag┼é─Öbiam si─Ö w ten temat. lekarz jeszcze przed za┼éo┼╝eniem szw├│w przepisa┼é mi ma┼Ť─ç braunovidon tzn.mama chcia┼éa zeby spr├│bowa─ç czym┼Ť smarowa─ç a w ostateczno┼Ťci dopiero zdecydowa─ç sie na wyciecie. Musi!! [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Ökuj─Ö, ┼╝e go tak roz┼Ťmieszy┼éa┼Ť, mia┼é kiepski wiecz├│r. Aha... Musz─Ö rozwia─ç tak┼╝e Twoje z┼éudzenia jakobym prowadzi┼éa z Tob─ů jak─ů┼Ť powa┼╝n─ů wymian─Ö zda┼ä. A ja w sobote i niedziele wolne mam od cwiczen troche piwka tez nie zaszkodzi i cos slodkiego ;P wazne ze sie ruszamy;D ´╗┐jaki mozecie poleci─ç p┼éyn do prania dywan├│w? M├│j nie ogl─ůda nawet nie siada przy kompie bo nie czuje takiej potrezeby choc byzka─ç ma si─Ö ochote codziennie rano i wieczorem wiec w czym tkwi problem innych kobiet? Boje sie ┼╝e bede mia┼éa drugi raz opsesje!
ja poszłam do kosmetyczki aby założyła mi klamre.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podaje cos pierwsza!
[link widoczny dla zalogowanych]
Askim......popierdzielily Ci sie jezyki, \malaka\to slowo greckie... moja waga przekroczyła ostatnio 80 kilo!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ta lekko┼Ť─ç bytu... [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e podprasowa─ç sztywn─ů fizelin─ů?
jak ugotowa┼éam dzi┼Ť zupke w domu to wszyscy byli bardzo podekscytowani jej zapachem i ka┼╝demu si─Ö sam zapach podoba moja mama stwierdzi┼éa nawet, ┼╝e ona jest pyszna he he Chcia┼éa bym mie─ç s powrotem sw├│j naturalny kolor ciemny br─ůz lecz nie wiem jakiej farby u┼╝y─ç.. sand-deep, bardzo Ci─Ö prosz─Ö napisz je┼Ťli mo┼╝esz ile uda┼éo Ci si─Ö schudn─ů─ç przez te dni. mimo to staram si─Ö cho─ç cz─Ö┼Ťciowo pokona─ç siebie,czyli chore my┼Ťlenie o jedzeniu podczas diety,za du┼╝o cz┼éowiek my┼Ťli o jedzeniu,a szczeg├│lnie gdy ogranicza je i to nas ┼éamie.. Z 2 miesiace temu zaczelam cwiczyc 6W i chociaz widzialm efekty przestalam po 10 dniach Od dzisiaj zaczynam od nowa. [link widoczny dla zalogowanych]
Bo┼╝e widzisz i nie grzmisz ! To nie jest rozmiar wi─Ökszo┼Ťci Polek. ┼éAAAAAAAAAAAAAA Exclamation! Do gin id─Ö pojutrze b─Öd─ů mnie bada─ç do┼Ť─ç wnikliwie ca┼ée 2 dni bo sobie pomy┼Ťla┼éam, ┼╝e je┼Ťli tam u mnie w ┼Ťrodku nic nie ma to niech mnie przebadaj─ů ┼╝eby wykry─ç dlaczego. Wygram t─Ö nier├│wn─ů walk─Ö ze swoim organizmem! Lubie w tej ksia┼╝ce to , ┼╝e jest taka niejednoznaczna i by┼éo nie by┼éo pozwala snu─ç w┼éasne teorie a wiec za zlikwidowaniem blizn najlepiej jest zaczac chodzic zaraz po operacji oczywiscie kiedy to juz bedzie zabliznione.czym pozniej tym gorzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 3g Strona G│ˇwna -> Info Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin